پست ام او اف MOF F O M چیست؟

محاسن معایب دلیل نصب قیمت ترانس MOF


پست ام او اف MOF چیست ؟؟

پست  MOF  نوعی پست هوایی با قابلیت اندازه گیری در مقیاس MV میباشد. در مواردی که انشعاب خریداری شده بالاتر از 240KW باشد ، و بنا بر تشخیص شرکت توزیع مربوطه اقدام به پیشنهاد نصب پست MOF  به مشترکین مینماید. 

اغلب شرکت های توزیع در توانیر اللخصوص در شهرستانهای خارج از استان تهران و البرز به دلایل مختلفی پست  MOF  نصب میکنند . در تجهیز پست MOF یک دستگاه سکسیونر یا کلید  ASS یا دژنکتور هوایی یا ریکلوزر بنا به میزان درخواست دیماند و تشخیص شرکت توزیع مربوطه بعنوان محدود کننده ی جریانی نصب میگردد. 

در قوانین جدید شرکت های توزیع  نصب سیستم RTU روی محدود کننده ی پست MOF در جهت کنترل از مرکز دیسپاچینگ  الزامی شده است. 

پس از نصب محدود کننده از ترانسفورماتور مرکب ( اندازه گیری جریان - ولتاز) بنام MOF استفاده میگردد. ترانس مرکب اندازه گیری MOF بنا بر میزان رنج درخواستی دیماند مشترک نصب شده و از طریق ترمینالهایی که در کنار ترانس تعبیه شده نمونه ی ولتاژ و جریان عبوری را به کنتور ارسال میکند. 

ویژگی پست ام او اف میتوان هزینه ی کم آن و اجرای سریع نام برد. در پست ام او اف ساختمان و کیوسک و تابلو های MV حذف شده و اندازه گیری مبلغ قبض مشترک از طریق ترانس MOF صورت میپذیرد. تا کنون برای معادن شن و ماسه و معادن استخراج که دارای خطوط طولانی داخلی از محل شبکه توزیع دارند استفاده شده است. یکی دیگر از موارد استفاده ی پست MOF  برای کارخانجاتی بوده که در زمان افزایش دیماند ، فضای کافی برای احداث ساختمان پست زمینی پاساژ  یا کیوسک پاساژ نداشته اند. 

وزن تقریبی ترانسMOF  تقریبا 300  کیلو میباشد. مدل های قدیمی آن کره ای و مدل های جدید آن ساخت شرکت نیرو ترانس میباشد. 

جهت اخذ هرگونه مشاوره بدون هیچگونه محدودیتی با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید. 

گروه صنعتی صنعت یار با رزومه ای درخشان یکی از اولین شرکت های نصب پست هوایی MOF در دهه 80 در شرکت توزیع استان تهران و البرز بوده است. 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید