خرید و فروش ترانس های برق صنعتی

خرید و فروش ترانس های برق صنعتی

خرید و فروش ترانس های برق صنعتی


خرید و فروش ترانس های برق صنعتی

به جرات می توان گفت گروه صنعت یار با داشتن مشاورین و گروه مجرب در زمینه برق از بهترین های کشور می باشد . پروژه های اجرایی سنگین و بزرگ در نمونه کارهای ما قابل مشاهده می باشد .

موضوع این
مقاله ما به خرید ترانس برق و خرید ترانس صنعتی اختصاص یافته است. از این رو اگرشما نیز مشتاق کسب اطلاعات در زمینه خرید و فروش ترانس های برق صنعتی هستید می توانید در این مقاله همراه ما باشید. قبل از اینکه به کاربرد ترانس برق صنعتی و خرید و فروش ترانس های برق بپردازیم به معرفی ترانس برق می پردازیم.امروزه یکی از بخش های جدانشدنی زندگی بشر انرژی الکتریکی است. به طوری که این انرژی مهم ترین نقش را در چرخه صنعت جهانی ایفا می کند. این نقش در زندگی و صنعت به قدری مهم شده است که امروزه صنعت برق خود را به عنوان مهم ترین عامل در توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تبدیل کرده است. یکی از دلایل این امر مزایای زیاد و مفید انرژی الکتریکی نسبت به سایر انرژی ها است. از مزایای این انرژی انتقال نسبتا ﺁسان، تبدیل شدن به سایر فرم های انرژی، ایجاد آلودگی کمتر برای محیط زیست و کاربرد وسیع آن می باشد. لازم به ذکر است که بدانید شبکه انرژی الکتریکی برای
برای اینکه جریان الکتریسیته را از محل تولید که همان نیروگاه ها هستند به محل مصرف انتقال دهد به سه بخش اصلی تقسیم می شود که این سه بخش شامل بخش تولید، انتقال و توزیع می باشد که بخش توزیع آن مربوط به ترانسفورماتور ترانس برقچیست؟

ترانس برق یا همان ترانسفورماتور دستگاهی است که به وسیله القای الکترومغناطیسی، انرژی الکتریکی را بین یک یا چند سیم پیچ منتقل می کند. این دستگاه به این صورت عمل می کند که در سیم پیچ اولیه یک جریان متغیر ایجاد می شود و این کار باعث تولید میدان مغناطیسی متغیر
و در نهایت باعث ایجاد ولتاژ در سیم‌ پیچ ثانویه می شود.

در واقع ترانسفورماتور دستگاهی است که در آن قدرت بین دو سیم پیچ می تواند بدون اتصال فلزی بین دو مدار به وسیله میدان مغناطیسی منتقل شود. این مساله سبب شده که از کاربردهای اصلی این دستگاه در پروژه های برقی برای افزایش یا کاهش ولتاژ متناوب باشد. به طور کلی این دستگاه از زمان
اختراع خود به عنوان دستگاهی برای انتقال و توزیع و بهره برداری انرژی الکتریکی جریان متناوب مورد استفاده قرار می گرفت.

امروزه ترانسفورماتورها انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

انواع ترانسفورماتور

امروزه این دستگاه را بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی می کنند. این معیارها شامل مواردی همچون فرکانس، جنس و ساختار هسته، سیم پیچی، کاربرد ترانس، سطح ولتاژ، جنس عایق، تک فاز یا سه فاز بودن و توان می باشد.

کاربرد ترانسفورماتور در صنعت چیست؟

همان طور کهاشاره نمودیم انرژی الکتریکی پس از اینکه در نیروگاه ها تولید شد و به مصرف کننده منتقل شد به شکل ها مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از ﺁنجایی که دستگاه های مصرف کننده این انرژی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که برق تولیدی را به همان شکل و همان سطح ولتاژ استفاده می کنند لذا برای بعضی از کارها به دستگاهی نیاز است که بتوان به ولتاژ را تغییر یا کاهش داد.

 

از این رو به دلیل اینکه در بعضی از کارها نیاز است که سطح ولتاژ شبکه تغییر و کند و پس از تغییر مورد استفاده قرار بگیرد سبب اختراع و استفاده از ترانسفورماتورها شده است. مثلا در شغلی مثل جوشکاری که در آن ترانسفورماتور معمولی استفاده می شود برای اینکه باید در خروجی جریان بالا ایجاد کند باید سطح ولتاژ را کاهش دهد.

از آنجایی که امروزه یکی از کاربردهای وسیع ترانس های صنعتی برای تغییر ولتاژ و کاهش ولتاژ است تا بتوانند از جریان برق فشار قوی در کارهای مختلف استفاده کنند سبب شد که این دستگاه در انواع مختلف در بازار موجود باشد.

حال اگر شما قصد خرید ترانس برق یا همان خرید ترانس صنعتی را دارید باید انواع آن را بشناسید.

 

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره نمودیم به دلیل اینکه زندگی و صنعت تمام جوامع با انرژی برق و جریان الکتریکی گره خورده و یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنایع و حتی در خانه ها ترانس برق می باشد سبب شد که امروزه افراد زیاد به دنبال خرید ترانس برق یا خرید ترانس صنعتی باشند. امروزه یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های فروش ترانس برق شرکت صنعت یار می باشد برای آشنایی بیشتر با این شرکت در ادامه با ما همراه باشید..

خرید ترانس
برق و خرید ترانس صنعتی از شرکت صنعت یار

شرکت صنعت یار با بیش از 20 سال سابقه کار امروزه یکی از بهترین شرکت هایی است که مشغول به مشاوره در حوزه برق های صنعتی می باشد. لذا اگر قصد خرید ترانس برق و ترانس برق صنعتی را دارید این شرکت یکی از بهترین شرکت های کشور است. همچنین این شرکت برای رفاه حال مراجعه کنندگان و همگام با پیشرفت تکنولوژی اینترنت اقدام به تاسیس وب سایتی نمود تا افرادی که در زمینه خرید و فرش ترانس برق یا پروژه های برق صنعتی بتوانند راحت تر با این شرکت ارتباط برقرار کنند.

مرتبط : تعمیر ترانس برق

از این رو اگر شما هنوز اقدام به خرید و فروش ترانس های برق صنعتی نکرده اید بهترین پیشنهاد به شما مراجعه به وب سایت صنعت یار و مشاوره گرفتن از مشاوران متخصص و کارشناس این شرکت است. مشاوره گرفتن از این شرکت که دارای کادری بسیار مجرب و حرفه ای است و
همچنین دارای تجربه و سابقه ای 20 ساله است به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بتوانید اقدام به خرید ترانس برق صنعتی کنید و در این زمینه بیشترین بهره وری را داشته باشید. این شرکت مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر رقبای خود در این زمینه دارد و از جمله این مزایا داشتن تیمی حرفه ای و مجرب، دادن مشاوره رایگان در زمینه برق صنعتی برای خرید و فروش ترانس های برق صنعتی و پروژه های برقی، ارائه محصوصلات و خدمات با قیمتی رقابتی و بسیار مناسب نسبت به سایر رقبا، ارائه محصولات با کیفیتی متمایز، داشتن سابقه و تجربه ای درخشان در صنعت برق، ضمانت اجرا و صداقت در خدمات از مهم ترین آن
ها می باشد.

شرکت صنعت یار به عنوان یک شرکت رسمی در حوزه صنعت برق از اولین و با تجربه ترین شرکت هایی است که در کشور مشغول به خرید و فروش ترانسفورماتور می باشد. این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان از هیچ گونه تلاشی در ارائه خدمات بهتر دریغ نخواهد کرد. در واقع ضمانت در اجرا و صداقت در خدمات هدف اصلی و در واقع شعار این شرکت است تا مشتریان با اعتماد کامل محصولات مورد نظر خود را  از این شرکت خرید نمایند. برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات این شرکت کافی است با این شرکت تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

همچنین برای مشاهده انوا ترانس های برق صنعتی کافی است سری به وب سایت این شرکت بزنید  انواع محصولات این شرکت را مشاهده کنید و با مشاوران این شرکت که به صورت رایگان و تخصصی به شما در انتخاب محصول مورد نظر کمک می کنند راهنمایی و مشاوره بگیرید تا با کمترین هزینه بهترین دستگاه را خریداری
کنید.

مزایای خرید و فروش ترانس های برق صنعتی از شرکت صنعت یار چیست؟ یکی از تخصص ها و توانایی های این شرکت با تجربه و با سابقه در زمینه برق صنعتی خرید و فروش و همچنین نصب ترانس های برق صنعتی می باشد.

 

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید